30 Mayıs 2014 Cuma

UĞUR KOŞAR KİTAPLARI VE ÖZLÜ SÖZLERİ..

Kitaplarıyla yeni tanıştığım ve anlattığı dünyaya çok hızlı giriş yaptığım  ; ne kadar da boşlukta yaşadığımı hatırlatan sevgili yazar UĞUR KOŞAR ' ve kitaplarıyla tanıştırmak istiyorum sizleri...
Çok iyi bir satış başarısı elde eden ve geçen gün son kitabını alırken kitapçımın ' Uğur Koşar'ın kitapları olmasa aç kalacağız, hepsi çok iyi satıyor ' dediği kitaplarının en az birini duymuşsunuzdur...
Aşağıda kitaplardan alıntılar ve görselleriyle baş başa bırakıyorum sizleri..
Kitaplardan sadece birini bile okusanız manevi değerlerinizi tekrar sorgulamaya başlayacak ve inancınıza dört elle sarılarak daha iyi , daha mutlu , umutlu ve daha az endişelenen bir insan olacaksınız..
Çünkü bileceksiniz ki ; "Size Allah Yeter.."









UĞUR KOŞAR ' DAN ÖZLÜ SÖZLER ;

  • Kalbin kırıldığında Allah oraya merhem olmak için gelir de sen zihnindeki gürültüden kapının sesini duymazsın!
  • Rahatlamak için; her gün günde en az bir kere ruhuna fatiha iyi gelir.. Öldükten sonra birinin arkandan okumasını bekleme, sadece bedenin ölecek unutuyorsun. Bu yüzden ruhunu bu alemdeyken de beslemeni dilerim..
  • Bebek anne karnında tekme atarak anacığına seslenir; Sana Allah`ın selamını getirdim...
  • Ne olursa olsun kimseye kin besleme zira kin; kendi kalbinin üzerinde oturan şeytandır.
  • Senin kendini sevmen ve değer vermen Allah`ın seni sevdiğine işarettir.
  • Nefsine kulak ver, her neyi arzuluyorsa o senin imtihanındır.
  • Sen sorunları dert sanıyor üzülüyorsun, oysa Allah`tan gelen her şey Rahmettir
  • Ne zaman birisi sana hakaret etse ona sadece gülümse bu, Ben senin uzaktan kumandalı oyuncağın değilim demektir.
  • Allah`ın mucizesidir teslimiyet. Sen hiç teslimiyetin mucizesine tanık oldun mu? O seni dipsiz bir kuyuya çeker gibi görünür, ancak orada çiçek bahçeleri ile karşılar
  • Güvendiğim dağlara kar yağdığında; içimdeki çocuk hemen heyecanla gülümser ve yuvarlanarak o muhteşem Beyazlığın tadını çıkartır.
  • Et tırnaktan hiç ayrılır mı? Dikenin yavrusu da Gül`dür, onlar birlikte bütündür!
  • Kalbini kıranı beddua değil, dua ve sevgi ile uğurla; Allah kırık kalplerledir ve unutma! Bir kapıyı kapatan Rabbim mutlaka başka bir kapı açacaktır.
  • Meleklerin kanatları varsa, insanların da yürekleri vardır!
  • Sadaka vermek için paran olması şart değildir, kalbini kıran insanlara hala selam verebiliyorsan bu en büyük sadakadır, bu ruhunun sadakasıdır.
  • Kendilerine İnanan İnsanlar Karanlıkta bile Parlarken, Kendilerine İnanmayanlar Gün Işığında Kaybolurlar.
  • Dünya Cennet de olabilir, Cehennem de; Nasıl Görmek İsteğin Senin Seçimine Bağlıdır.
  • Mutsuz İnsan Yoktur, Mutlu Olacağına İnanmayan İnsanlar Vardır.
  • Hayata Yüreği ile Bakan Bir İnsan, Yaşama Gözleri ile Bakan Binlerce İnsanın Göremediklerini Görür!
  • Düşündüklerim ile Söylediklerim Aynı ise Geriye Bakmak Zorunda Kalmam.
  • Başarılı Olan İnsanlarla, Başarısız Olan İnsanların Arasındaki Fark; Kendi Potansiyellerini Fark etmemekten Geçer.
  • Kim kaderin tamamlandığına inanarak yaşamında isyan bayrağını çekmişse yanılıyordur; çünkü bu defter bireyin kendi seçimleri ile bütünleşerek tamamlanacaktır.

3 yorum:

  1. Kitabını beğenerek okumuştum sözlerine katılmamak elde değil. :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de beğenerek okuyanlardanım :))

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Uğur Koşar'ı ve onun kitaplarının ismini ve başarısını duymuştum. Siz onun kitaplarını okuduktan sonra sizi etkilediğine ve düşünmeye sevk ettiğine göre, Uğur Koşar'ın kitaplarına bir göz atmak gerekiyor. Ben hiç bir kitabını okumadım, sadece adını duymuştum.

    İnşAllah nasip olursa, kitaplarına bir göz atmak istiyorum. Bakalım beni de etkileyebilecek mi?
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...