20 Ağustos 2015 Perşembe

50 İSTEK LİSTESİ

Ne istediğinizi bilmezseniz , istemediğiniz şeyleri yaşarsınız ...

Bu sebeple içinize dönerek  , benim yan tarafta paylaştığım gibi bir dilek listesi oluşturmanızı tavsiye ediyorum.
Bu Aykut Oğut ' un önerdiği ve wokshoplarında uyguladığı tekniklerden biri aynı zamanda ...

Şunu farkettim ki , bu listeyi hazırlamak dikkat gerektiren ve gerçekten ne istediğinizi sorgulamanızı sağlayan etkili bir yöntem. İlk bir kaç maddeden sonra sanki hayallerim burada sona ermiş gibi duraksayıp , ciddi bir emek harcadım sonraki maddeler için ...

Sizler de resimli bir dilek listesi hazırlayıp , bunu evinizde görebileceğiniz bir yere asarak hedeflerinize , hayallerinize ulaşabilirsiniz. Çünkü neyi istediğinizi her daim hatırlıyor ve bunun için dua edip , çabalamaya başlıyorsunuz farkında olmadan ...

İşte benim bir kaç yapılacaklar / dilek listem ...

Sahil kenarında yaşamak ...


Bir kayık almak ve balık tutabilmek ...

  
İrlanda'yı görmek ...

Ve İskoçya'yı da ...
Londra baş tacım zaten ...

Time's meydanına da bir uğramalı ölmeden ...
Bir kitap yazmaya başlanmalı hemen ...


  
Denize karşı evimizde huzurlu akşamlar geçirebilmeli ...

Ne olursa olsun gülebilmeli ...




Evin bahçesine dünya tatlısı bir Golden almalı ... 

Doğa gezileri yapmalı ... 

Safari olmadan olmaz ...

Daha çok kitap okumalı ...

Tabi önce kitapların en güzelinden başlanmalı ...

  
Berrak denizlerde huzur bulmalı ...


Daha çok düşünüp , daha az konuşmalı ...

Hayallere sıra gelip , gerçekleşene kadar sabırla gülümsemeli ...

Mutlulukla yürünmeli hayat yolundan ...

18 yorum:

  1. Singapur'u görmek istememene üzüldüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında imkan dahilinde olabilse de Dünya'nın tüm şehirlerini , kasabalarını görüp , deneyimlesek değil mi ?
      Önceliklerim arasında değil Singapur ama , her zaman açığım yeni yerler görmeye :)

      Sil
  2. Güzel istekler de kayık tavsiye etmem çok masrafı alıyor alırken de kullanırken de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mii ? Biraz bahseder misin Adam Zeka ??
      Bu konuda deneyimlerini merak ettim doğrusu ..

      Sil
  3. vay beeee bunlar yapılırsa ne biçim mutlu olunur yaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Düşündüm de yapmayı çok istediğim bir şey yok gibi. Bu iyi bir şey mi, kötü bir şey mi anlayamadım. :)

    YanıtlaSil
  5. Denizi, doğayı, özgürlüğü seviyorsunuz anlaşılan.. Çok güzel bir liste bu... Umarım hepsi gerçekleşir...

    YanıtlaSil
  6. Denizi, doğayı, özgürlüğü seviyorsunuz anlaşılan.. Çok güzel bir liste bu... Umarım hepsi gerçekleşir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn :)) diyorum tüm kalbimle , çok teşekkür ederim ...

      Sil
  7. Sayende kendim için bir liste yapmaya başladım. ;) teşekkürler!

    YanıtlaSil
  8. Bir liste hazırlamak bile insanı mutlu edebiliyor değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Naz , isteklerimizin de farkına varabiliyoruz böylece ...

      Sil
  9. Ne kadar güzel liste dilerim bir gün hepsi gerek olur bende Venedik ği görmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :) Kararlı olursak bence gerçekleşmemesi için hiç bir sebep yok..

      Sil
  10. En kısa zamanda bende yapacağım,dileksiz yaşanmıyor .

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...