1 Eylül 2015 Salı

Hayalleri Gerçekleştirmek Üzerine ...

Tavuk Suyuna Çorba kitabını okuyorum bu aralar ...
İçerisinde konularına bölünmüş minik , hoş hikayeler bulunuyor ...
' Hayalleri Gerçekleştirmek Üzerine ' isimli konu içerisinde paylaşılan bir hikaye ilgimi çekti ,
Bu bildiğimiz çekim yasası olayı yahu !!!



Bir bayan anlatıyor başından geçen durumu ,
Bir hayal defteri oluşturuyor kendisine ...
Güzel bir gelinlik resmi ( o zamanlar bekarmış kendileri ) , Mayami ' de bir tatil resmi , müstakil bir ev , yeni bir işi anımsatan bir ofis resmi gibi hayallerini içeren diğer tüm resimleri bu ajandaya yapıştırır ve gerçekleştiklerinde yanına tikler atarmış ...
Tüm resimlerin yanına tikler atılmış bir kaç yıl içerisinde ve yerlerine yeni hedefler konulmuş...

Bu teknik sizlere daha önce de bahsettiğim hayal panosu tarzında bir uygulama ve zamanında denemiş ve güzel sonuçlar almıştım ...

Mesele , çekim yasası falan da değil esasında ...
Çekim Yasası size der ki , hayalinizin içine girin , olmuş gibi hissettiğiniz an Evren çalışmaya başlar ...

Pardon Evren dediğiniz kimdi !!?????????

Ben onlar gibi içerisinde yaşadığımız Kainatın bir Big Bang patlamasıyla ' tesadüfen ' ve kendi kendine oluştuğu fikrine akıl sahibi her varlık gibi inanmayı geçin , kendilerinin bile açıklama yapamadıkları bu olayı (bz.BigBang) ciddiye bile almıyorum ...

Her neyse , konumuza dönecek olursak , hayallerimizi resimli olarak oluşturmamız ve kafamızda canlandırmamız gerçekleşmesi için büyük bir adım sayılır , öyledir de ...

Allah '  Ben Kulumun Zannı Üzereyim ' dememiş midir ?
Kabul edeceğine inanırsak , kabul olacağının delilidir bu da ...

Ve Peygamber Efendimiz ; "Şüphesiz ki Allah haya edicidir, kerimdir. Kul elini ona kaldırdığında boş olarak geri çevirmekten haya eder. ' demiştir ... 

Bu sözden de Dua etme ve istemenin önemini anlayabiliyoruz ...

Dediğim gibi , ben daha önce evimde böyle bir pano oluşturdum ...

Üzerine İstanbul'daki en lüks ve satışı yeni başlamış olan büyük bir sitenin resmini , markasını söylemeyeceğim / beyaz renkli güzel bir araba ve gülümseyen , ameliyattan çıkmış bir kadın resmi yapıştırmıştım. 
Veee  , kısa bir süre sonra taşınma kararı aldık ve taşındığımız ev , resimdeki sitedeydi ...
Arabamız vardı ama eşimin işi dolayısıyla ona yeni bir araba verdiler ve o araba da beyaz renkli ve panodaki resmini yapıştırdığım arabanın aynısıydı birebir ...
Ve ameliyatım ... Çok şükür o da çok başarılı geçti ve kolayca iyileşebildim ...




 Peki bunlar sırf resimlerini panoya yapıştırdığım için mi oldu ???
Tabi ki hayır ...

Sadece bu hayallerim her evde olduğumda görebileceğim yerdelerdi ve panomu her gördüğümde içimden de olsa gerçekleşmesi için dua ettim :)
Ve kabul oldu çok şükür ...

Panomdaki hayaller gerçekleşince yeni bir pano hazırlamadım nedense ve aradan bir sene geçti neredeyse ...
Okuduğum kitapta da tekrar karşıma çıkınca bu uygulama , sizlerle de paylaşmak ve yeni bir pano için çalışmalara başlamak istedim ...
Hadi o zaman iş başına  :))

13 yorum:

  1. Secret kitabını okuduğumda uygulamak istedim. Ama olmadı bir türlü. Sonra fark ettim ki ben o uygulamayı dua ederek yapıyorum :) Dualarımın kabul olacağına (hayırlı ise tabii ki) o kadar eminim ki direk secret oluyor :)

    Evet mevsim tam yeni hedef mevsimi bence de :)

    YanıtlaSil
  2. Secret dediğin nedir ki Handanım , bizim Dua inancımızı almışlar , adını da Secret Koymuşlar ...
    Yüce Rabbimin kainatı kuşatan merhameti sayesinde de Allah dularını kabul ediyor işte ...
    Dediğin gibi işin özü Duadır , dua edebilmek bile çok güzel bir alışkanlıktır ...

    YanıtlaSil
  3. Big bang mevzusunu çok fazla okuyup araştırmadım. Kaç sene önce bir belgeselde izlemiştim. Bunun tesadüfi olarak gerçekleşmesi bizim için mümkün değil elbette fakat Hz. Allah kainatı böyle bir patlama şeklinde de yaratmış olabilir. Allahü alem.

    Bilimle uğraşan insanların düştüğü hata (tabii müslüman olmayanlar) haşa Allah'sız bir düzen kurmaya çalışmaları. Halbu ki yaratılan şeyler bilimden uzak değildir. Hepsinin bir açıklaması ve hikmeti vardır.

    Biz müminler delil falan aramayız. Evvela inanırız; Kur'an-ı Kerim'de her şey vardır çünkü. Kafirler bizi cahillikle ve yobazlıkla aşağılarlar. Lakin bizim zaten inandıklarımızı yıllar sonra bulurlar. :)

    YanıtlaSil
  4. 'Kafirler bizi cahillikle ve yobazlıkla aşağılarlar. Lakin bizim zaten inandıklarımızı yıllar sonra bulurlar. :)' ne güzel ifade etmişşisn Yolcu :)
    Aynen öyle ...

    YanıtlaSil
  5. Yaaa süpersinnnn :d Şu an ne kadar heyecanlandığımı tahmin edebilirsin :D
    Tavuk suyuna çorba kitabını okumuştum ama hayaller üzerine olan değildi.
    "Ben kulumun zannı üzereyim" i bir yazında daha yazmıştın. Anneme bu cümlenin ne anlama geldiğini sordum, neyi olmuş varsayarsak, ne için olacağına inanarak dua edersek Allah kabul eder demişti... Bu benim için önemli bir andır hayatımda.
    Bu panoyu da daha önce Aykut Oğut'un kişisel gelişim kitabında okumuştum ve yapmak istemiştim. ama sende gerçekten işe yaradığına çok şaşırdım. Kesinlikle yapacağım. Çoook teşekkürler. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moria ben de ilk Aykut 'un kitabında okumuştum...
      O Vizyon Panosu olarak adlandırıyor hatta ve bu ilk okuduğumda bana kurumsal bir terimmiş gibi gelmişti :))
      Bence hemen başla , gerçekten işe yaradı çünkü...
      Tabi evrenden değil ,Allah'tan istemiştim :DD

      Sil
  6. Hayal panosunu hep yapmak istiyorum ve bir türlü başlayamıyorum. Hemen başlasam iyi olacak.

    YanıtlaSil
  7. Hani bir tweet atarsın, üstüne alınması gereken gerekmeyen herkes kendisine söylenmiş gibi triplere girer ya aslında yazanın hiç haberi yoktur, öyle düşünüp gülesim geldi :D blogda da yeniyim zaten :) yazıları okuyunca benim Secret'la imtihanım geldi aklıma ve senin sürekli bunu başka nedenlere bağlamaya çalışan yazıların :) hepsinin temelinde dua var zaten ve ne demişler "Dünya dua üstüne" :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , evet :))
      Biz sonuca bakalım , dua etmek en güzeli :)

      Sil
  8. Zevkle okudum çok teşekkür ederim. Bende bundan bir kaç yıl kadar önce örümcek resim askılarından böyle bir çalışma yapmıştım kendim için. Evren ve enerji diye tabir edilen çekim yasasına inandığım pek söylenemez ama Rabbimizin ''Yok mu benden bir şey isteyen istediğini vereyim, yok mu istiğfar eden affedeyim.'' dediği üzere hatırlayıp dilemek için oldukça iyi bir yöntem evet. Hepimiz için dileklerimizin gerçekleşmesini ümit ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , çok güzel ifade etmişsiniz , güzel dileğinize Amin diyorum ben de :)
      Sevgiler ...

      Sil
  9. bende cümleler halinde deftere yazıyorum oda olur heralde

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...