2 Aralık 2015 Çarşamba

Sizin Hayat Mottonuz Nedir ?

Motto , bir çok tanımı içinde barındıran bir kelime olmasına karşın ben en çok ' İlahi amaç , hayat felsefesi ' olarak tanımlamayı seviyorum.
Sözler her zaman çok şeyler ifade eder hayatımızda ama bu sözleri söyleyecek olan da , bu cümleleri kuracak olan da , bu değişimi gerçekleştirecek olan da yalnızca bizleriz . Bu sebeple sizlerle hayat mottosu olarak kullanabileceğiniz cümleleri paylaşmak ve kendi mottonuzu yazabilmeniz için ilham verebilmeyi umuyorum...


Kişinin kendi kişiliği için yaptığı özgür seçim, alın yazısı dediğimiz şeyin ta kendisidir.

Jean Paul Sartre


Duş yapan hemen herkesin aklına parlak bir fikir gelmiştir. Ancak fark yaratan, duştan çıkıp, kurulanıp bu konuda bir şey yapan kişidir. 

Nolan Bushnell


Bir kapı kapandığında bir diğeri açılır; ama kapanan kapıya o kadar uzun süre ve o kadar pişman ve küskün bakarız ki bizim için açılan diğer kapıyı göremeyiz.

Alexander Graham Bell



Her güne hayatının en güzel günü olması için şans ver.
Mark Twain


Kıyıyı gözden kaybetmeye cesaret etmedikçe insan , yeni okyanuslar keşfedemez. 
Andre Gide


Kaderini sev ,Belki seninki en iyisidir . 
F.Nietzche

  1. Hayat bir bisiklete binmek gibidir. Pedalı çevirmeye devam ettiğiniz sürece düşmezsiniz.
Claude Pepper

Aerodinamik yasalarına göre tombul ve tüylü arının uçamaması gerekiyordu. Herhalde bunu ona kimse söylemedi ki uçuyor!


Arzu ettiğin şeyler beklemekten vazgeçtiğin anda gerçekleşir. Bu hayatın 'Sen bakarken soyunamıyorum' deme şeklidir. 
Zindan Adası Filmi

Yarın ne olacaksa olsun , bugünü yaşadık. 
One Day

Yarın sevinçle uyanın. Sevinmek için uyanmak yeterlidir. 
Üstün Dökmen


Dünyada hiç kimse seyirci koltuğunda oturan cesur insanları alkışlamaz.Alkışlar hep sahneye çıkanlar içindir.
Tayfun Topaloğlu

Herşey ya hakikaten güzeldir , ya bizzat güzeldir veya neticeleri itibari ile güzeldir.
Anonim

İnsanlara faydası olmayanı,ölülerden say gitsin.
Hz.Ali


Tepende kara bulutla olsa bile gökyüzünün maviliğinden kuşku duyma.
Hint Atasözü

En güzel direniş , kalbi temiz tutmaktır.
Anonim

Gülümsemeden geçen bir gün boşa geçmiş demektir.
Chaplin





6 yorum:

  1. "Kalbi temiz tutmak", tüm mesele bu olsa gerek. ((:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , çok rastlanmayan bir özellik son zamanlarda ama evet asıl mesele bu ...

      Sil
  2. ay ben de aynı şeyi tercih ettim,bu günlerde beni salak yerine koyanlara gelsin;en güzel direniş kalbi temiz tutmaktır:)

    YanıtlaSil
  3. En güzel direniş , kalbi temiz tutmaktır.
    Anonim
    her şey niyetten geçiyor, varoluşumuzu anlamlı kılmak için buna ihtiyacımız var

    YanıtlaSil
  4. duşlu olanı çok sevdim. bunu kullanacağım.
    benzer şekilde benim de "günün de olmayan ömründe olmaz"ı kullanırım.
    bu arada merhaba, yeni takipçinizim..

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...