25 Haziran 2021 Cuma

Hafta Sonu Planı

 Bu akşam çocuklar babalarına gidiyorlar . Sanırım boşanmanın olumlu taraflarından biri böyle bir haftalık periodlarla anne olarak kendi kendinize kalabilmek ve nefes alma fırsatınızın olması .

Hoş şimdiden - henüz masamda oturup bunları yazarken dahi çocukların yoksunluklarını hissedip üzülüyorum ama bana kalacak iki günü de elimden geldiğinde verimli geçirme konusunda da istekliyim .

Yarın gün içinde bir kaç alışveriş yapıp sonrasında da bir kafede kahve içmeyi planlıyorum .  

Akşam için kızlarla bekarlığa veda gecesi partimiz var zaten - akşam üzeri hazırlanır ona giderim kısmet olursa . 

Sahi dün benim ex eşle evlenme yıldönümümüzdü . Her ne kadar şakacıktan ' elim kırılaydı da o imzayı atmasaydım ' desem de işin iç yüzü öyle değil . 

Yeni hayatım ve sahip olduklarım için çoğu zaman unutsam da şükrediyorum . 

Tam da hayalini kurduğum yerde , yeniden yaşama dönmüş ve dahasını yapabilecek gücü iliklerime kadar hissedebiliyorken nasıl nankörlük eder ' keşke ' derim .


Bir söz vardı okuduğum bir kitapta geçen ; ( sanıyorum ki Robin Sharma idi yazarı )

'Yanlış insanlara kızma , doğru dersi onlar verir ' diye 

İşte böyle ...

Kızgınlık yok , kırgınlık yok . 

Yüce Rabbim her an benimle ve hayatım tam da isteğim doğrultusunda ilerliyor .Çok şükür bin şükür ...



5 yorum:

  1. Çok şükür Rabbim gönlüne göre versin inşallah canım benim 🤗 güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle sevgiler 🤗

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Paylaşımı okuyunca üzüldüm doğrusu. Ancak, Cenab-ı Allah, yar ve yardımcınız olsun ve her şeyin gönlünüzce olmasını dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...