7 Temmuz 2021 Çarşamba

Mükemmel Çarşamba 🌸


Az önce uyandım ve birkaç sayfa kitap okuyup işe gitmek üzere hazırlanıyorum olacağım. 
Sabah nasıl uyanırsak uyanalım bugünü hayatımizin en iyi günüymüş gibi yaşamaya niyet edelim. 

Tanıdığımız en nazik insan olalım mesela ve bugünün harika olacağını söyleyelim kendimize... 

Dün hayatta olup bugün olmayanlarin var olduğu bir dünyada, sadece uyanabilmiş olmak bile harika değil mi? 
O halde niyet ediyorum, 
Bugun verimli keyifli ve iyiliklerle dolu bir gün geçireceğim.. 
Günlük hedeflerimi yazıp uygulayacağım ve akşam için yine harika tempolu bir yürüyüş yapacağım inş. 

Sizlerin planları neler? 

Mutlu bir gün diliyorum 🙏😊

1 yorum:

  1. "Niyet etmek" çok güzel bir eylem bence. 😊
    Uzun zamandır sanıyorum evde olduğumdan o kadar çok mottomu erteledim ki sabahları. Paylaşımınızı okuyunca en son ne zaman, yataktan çıkınca niyet ettim diye düşündüm. Böyle paylaşımlar güzel şeylere vesile oluyor... 😊

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...