23 Eylül 2021 Perşembe

Geldi Sohbahar ' ın Muazzam Huzuru

Kasım ayının 13'ünde doğan gerçek bir kış sever olarak bugün harika , buz gibi bir havaya uyandık .

Gece çocuklarla aynı yatağa sıkışıp ( ağbi kardeş itişmelerini saymıyorum elbette ki öncesinde bunu durdurmak pek kolay olmadı ) yağan yağmurun sesini dinlerken ekenden uyuya kalmışım ben de .



' Bugün hava çok güzel ' diye tanımlanan havalar vardır ya hani , bu tanım genelde güneşli ve sıcak zamanlar için kullanılır . 

İşte benim güzel havam tam olarak bu ;


Karanlık , bulutlu ve neredeyse yağmur yağdı yağacak ... 

 

Sabah elbisemin üzerine delikli salaş bir merserize kazak çektim , yeterli bir ısı sağlayacağını umarak elbette ama işe gelene kadar gözlerim , burnum her yerim aktı :) Saçlarım rüzgardan dağıldı ama ben kulağımda kulaklık
'sertlik kanında var hayatın ' dinlerken hiç olmadığım kadar enerjik ve halinden memnundum .



Güne enerjik başladığım için , kalan kısmının da oldukça keyifli geçeceğinden eminim .

Mevsim geçişlerinin büyüsünü fark ettiren ve bundan büyük bir coşku duymamı sağlayan Rabbim ' e şükürler olsun .

2 yorum:

  1. Merhabalar.
    Her mevsimin kendine göre ayrı bir tadı ve yaşama sevinci var. Mutlaka güz mevsimini de güz gibi yaşamak lazım. Yani biraz serin ve yağışlı havalar... Anladığım kadarıyla siz güz mevsimini daha çok seviyorsunuz. Ne güzel!..
    Ben baharı ve yazı daha çok seviyorum. Bir de iklim değişikliklerinden dolayı ne yazımızı yaz gibi, ne de kışımızı da kış gibi yaşayabiliyoruz. Oysa üşümek de lazım, terlemek de lazım.
    Selam ve saygılarımla

    Güz mevsimi ile ilgili paylaştığınız görseller o kadar güzel ki, emin olun fotoğraf karesindeki yerleri merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...