13 Aralık 2021 Pazartesi

Hafta Sonu Raporu

Günaydınnnnn :)

Yağmurlu ve karanlık , harika bir sabahtan merhaba .

Bu sabah erken uyanıp , işe gelmeden önce kendime güzel bir kahve yapıp kitap okuyabildiğim için oldukça iyi hissediyorum . Madem akşamları erken uyuyorum , sabahları daha da erken uyanarak kendime vakit ayırmayı hedefliyorum bundan sonrası için de . Zira bu bana hep çok iyi geliyor ama istikrar konusunda hep ama hepppp kırılmalar yaşayıp duruyorum .


Hafta sonu çocuklar babasındalardı ve ben Cumartesi gününü ve gecesini kısmen dışarıda ve sosyalleşerek geçirdiğim için , Pazar gününü evi derleyip / toplamaya ayırdım . 

Dolap içlerinı düzenleyip , kullanılmayan eşyaları bir kenara ayırıp evden çıkartmak çok iyi geldi. Resmen hafiflemiş hissettirdi.


İşlerim bittiğinde ve ben bu ' keyif anı ' fotoğrafını çektiğimde saat neredeyse 16.30 olmuştu . 
Kısa süreli ne izlesem bocalamasından sonra biraz dinlenip , tekrar kendimi yemek yapmak üzere mutfakta buluverdim . 

Sonrasında çocuklar geldi , yemek yeme ve sonrasından film izleme faslı ile yoğun bir hafta sonunu geride bıraktık .

Hafta sonu ile ilgili şükrettiklerim ; 

Arkadaşım ve aynı zamanda ablam olan canımm dostum ile uzun zamandan beri yapmayı planladığımız bir etkinlik yaptık ve çok iyi geldi .

Evi gereksiz bir çok eşyadan arındırdım ve balkon dolabımı kiler olarak düzenledim . Gerçekten çok iyi oldu .

Dün akşam yaptığım poğaçalar gayet güzel oldu .Bunun için de ayrıca şükrediyorum :)

Bu sabah erken uyanıp hem oğluşuma güzel bir kahvaltı hazırladığım ve hem de o gittikten sonra kitap keyfi yapabildiğim için şükrediyorum .

Ve bu harika  karanlık sabah , bende uyandırdığı hisler için de binlerce kez şükürler olsun . 
Sıcak bir ortamda , pencereden elimde çayımla bakabildiğim ve severek yaptığım bir işe sahip olduğum için.

Şükürler olsun , şükürler olsun , şükürler olsun ...


1 yorum:

  1. Merhabalar.
    Günlük tadında insana huzur veren paylaşımınızı, ben de sizin yazınızı kaleme aldığınız gibi, büyük bir keyifle ve zevk alarak okudum. Kaleminize ve emeğinize sağlıklar dilerim.
    İnsanın hayatında şükredebilecek şeyler yaşaması kadar daha güzel ne olabilir ki? İşte hayat budur!
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...