14 Eylül 2021 Salı

Expecto Patronum


Harry Potter okuyanlar ve seyredenler bilir ki , Ruh Emicileri halt etmenin tek yolu , Profosör Lupin ' in Harry'ye öğrettiği ' Expecto Patronum ' büyüsü ile mümkün oluyor . 

Bu büyü için çok kuvvetli bir şekilde konsantre olup , geçmişteki en mutlu anınıza odaklanmanız gerekir. Zordur. En zoru da ruh emiciler ruhunuzu emerken mutlu bir anıya ve ana odaklanmak , dahası mutlu bir an var mı geçmişimizde bunu bulmak zordur ...


Konunun benimle ilgili kısmına gelecek olursak , her ne kadar Potter ile büyümüş , rüyamda kitaptan anlar yaşayan bir çocuk olsam da artık o çocuk büyüdü. Hatta hali hazırda iki oğlan çocuğu büyütmekte ve sözün büyülü olduğuna olan inancını da korumakta :) 

Hal böyleyken ve kelimelerin büyüsü gerçekken , şükretmenin verdiği ferahlama da an be an hissedilebiliyorken neden , neden , nedenn bunu yapmayı hep unutuyorum ?

Çünkü Harry ' nin de yapmakta zorlandığı gibi ' olumluyu fark etmek ' , 'olumlu ana odaklanabilmek ' zor ve üzerine çaba sarf edilmesi gereken bir mesele .

O halde başlayalım ,

Tüm gün çalışıp eve geldiğimde bir çok uyarana rağmen kitap ve defterin başına oturmamı nasip eden Rabbime şükrediyorum mesela .

Hele ki yanımda bana eşlik eden canımm tüy yumağım Venüs ' ün varlığı için de :)

İki oğlan , iki canavar ve  şu anlık birbirini hiç sevmediğini her fırsatta tekrarlayan kardeşler için - canım tontiş oğullarım için ve varlıkları için şükürler olsun . 

Onlar olmadığında hayatım nasıl da sıkıcı hale geliyor ,  ( onlarlayken de nasıl yoruluyorum :)  ) hafta sonları kısacık ayrılıklar yetiyor anlayabilmem için .
Bir işe sahip olduğum için şükrediyorum .

Sahip olduğum beden ve düzenli , sağlıkla çalışan organlarım için. 

Havalar soğumaya başladığı ve en sevdiğim kış mevsiminin gelmekte olması için şükrediyorum .

Buz gibi havadan sıcacık evime gelebildiğim için şükrediyorum .


......
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...