15 Eylül 2021 Çarşamba

Yeni Gün Enerjisi


 Dün akşam saat sanıyorum ki henüz on sularında Tarih'ten Karahanlılar hakkında bir şeyler okurken uyuya kaldım . 

Uyandığımda her yanım öyle tutulmuştu ki koşar adım yatak odasına  gidip uykuma kaldığım yerden devam ettim . 

*Yine istediğim verimlilikte ders çalışamamanın vermiş olduğu vicdan azabı ile elbette ... :)

Sabah 06.30 gibi uyanıp zorla da olsa okul çocuğumuzu uyandırdım . Kahvaltısını edip gidene kadar saat oldu 07:30 :)

Erken kalktığımda evi temizlemeye / düzenlemeye , kediciklerin mamasını suyunu kontrol etmeye ve tabi ki rahat rahat hazırlanmaya yeterli vakit bulabildiğim için enerjim çok çok yüksek oluyor şükürler olsun ki.



Şimdiyse masamda , günün henüz başındayım .

İyi görünüyor ve hissediyorum . 

Sabah ardımda bıraktığım evim derli toplu ve tertemizdi ve elimde ders çalışabileceğim bir sürü kaynak kitabım var :)

Şükretmek için , farkına varmak için elimde böylesine imkanlar varken  bunları düşünmemek ve olumsuzluklara odaklanmaktan kendimi men ediyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda ne demek istersiniz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...